run away with my heart,

hade en bra dag igår. kort sväng i skolan för att skriva prov, sen stannade vi kvar och åt också. bussen hem kördes av den där utländske, otroligt söte busschauffören som brukar köra tian ibland. självklart hade jag jävligt bråttom upp med busskortet varpå jag slängde mina p-piller i hans knä på köpet. "tack men dem behöver jag inte, det räcker om du stämplar busskortet". glimten i ögat. jag dog en skvätt. skämdes.

kvällen tog mig till catrin där vi kikade på en officer och en gentleman (fy sataaaaaan vad richard gere var snygg när han var ung!!!!!!!), och babblade på för kung och fosterland. kändes som vi tog igen för all den tid vi missat att prata känslor osv. värdefullt. vi måste bli bättre på sånt igen.

idag har jag inte gjort något vettigt alls. förfrysit i furuviksparken. antar att jag blev om möjligt ännu mer förkyld. men mysigt var det!





Kommentarer
Postat av: catrin

det måste vi göra stumpis!

2010-12-19 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0