jag ska riva mina murar tills vi ser varann,

hade grova problem med att upp ur sängen imorse, ville verkligen sova. hade dock en riktigt rolig dag på jobbet och grymt positiv stämning.
träffade maria efter jobbet! alldeles för länge sen. pratade om allt mellan himmel och jord över lite mat på coffeehouse. blev en liten vända på stan efter det också. och ett beslut om filmkväll under lovet. buss hem med trevligt sällskap och nu sitter jag här. redo att släcka för natten vilken sekund som helst typ. men jag ska lägga mig i ett varmt skumbad och läsa lite först. har en bokanalys med deadline 24/12 kl 23.59. bara att sätta igång alltså.


är för trött för att skriva dagens rubrik idag. kan inte komma på något bra på "ett sista ögonblick". suggestions? ska fundera ut det tills imorgon. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0