jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls,

första gången som sagt, och wp var nöjd trots att brynäs förlorade. jag själv kände mig lite mindre tillfredställd men det var hur som helst kul att göra något med familjen. för det händer inte alla dagar.

nu sitter jag och försöker få räta på veckans schema. kan sammanfattas med typ;

♥ måndag
; jobba 8.45-17.15
♥ tisdag; jobba 7.45-16.30
♥ onsdag; (CATRIN 18 ÅR!) sjukgymnatik 10.15 
♥ torsdag; helt enkelt, tid oklart 
♥ fredag; pulkarace och bastubad tidig morgon, nyårsfirande på kvällen
helgen och kvällarna får hållas oplanerade. ska klämma in en del plugg och en movienight med kinesmat. dessutom ska jag hinna med att träna bort julmaten (jag som alltid äter så mycket sånt, läs; ironi).
 
mindre bra går det med tankarna. måste sluta. vet att folk är förbannat bra på att dra förhastade slutsatser och att allt jag skriver förmodligen tolkas fel. därför tänker jag låta bli, tills jag har kommit på ett bra sätt att formulera dem på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0