i just want you for my own, more than you could ever know.

i ett seriöst försök att återfinna min frånvarande julkänsla tog jag i och ställde mig för att baka(?) knäck och julgodis. mindre roligt när jag insåg att knäcken tar typ miljoner timmar att koka till rätt konsistens. självklart poppar jag mariah carey på maxvolym för att dränka pappas gnäll om att julmusik suger (egentligen håller jag med, men behöver lite christmas spirit just nu).

sket medvetet i dagens rubrik igår. en första, och jag kom inte på vad jag skulle skriva om. nå väl, min blogg och jag gör som jag vill. och sen tror jag inte att någon av er trogna läsare ens bryr er.

nu ska jag fortsätta kämpa med knäcken till whams ljuva stämmor... tjoho. hörshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0