half of my heart's got a right mind to tell you that half of my heart won't do.

med fruktansvärd irritation på vissa människor som känner ett behov av att försöka sätta sig på andra, slå ner ens mål på jorden, så tänker jag ta min mörbultade nåldyna till kropp och gå och lägga mig. förhoppningsvis ska jag kunna sova i natt, har fått både akupunktur+tens och bedövning i huvud och sömncentrum hit och dit. har finfina stickhålsblödningar i nyllet nu. less? va, jag?
behöver spola över det kommande kvartalet och vakna ur dvalan igen. men imorgon kommer att bli en bättre dag, helt hundra.

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas det blir bättre stumpan ! <3

2010-12-06 @ 22:51:59
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0