du får mig att le som ingen annan,

det var liksom inte min dag idag. smäll på foten och det tog ungefär tre hundradelar innan den var lika stor som för 12 månader sen. har ingen fotknöl längre, det är liksom bara slätt. och träningen som äntligen hade börjat gå någorlunda som jag vill.
dagens cheer up blev eftermiddagens utflykt till ikea med mina fina. deras räkmacka, kan äta ihjäl mig!


och jag hade verkligenverkligen planerat att plugga idag. historia, pa och svenska. köra ett sista race innan lovet. fastande för städning i garderoben istället, equals inget gjort idag ändå. blir lite lätt matt på mig själv. men jag lovarlovarlovar att ta tag i det imorgon. nu ska jag krypa ner i min fåtölj och kika på säsongens sista desperate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0