det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig.

en slapp torsdag. något välbehövligt. en lektion, idrott 10.40-11.40. hockey mot spid2s tjejer. rätt nice att vinna den. och jag ramlade endast en gång. rätt stolt över det. min fot har dock gått och blivit blågul sen laserbehandlingen igår. mindre kul. ännu mindre skönt.

nu ska jag alldeles strax hoppa in i bilen och styra mot sjukhuset. akupunktur. hoppas på att jag slipper nålen mellan tummen och pekfingret. är rätt blå där med.
mår fortfarande som ett slakt. känner mig som en zombie. borde ha varit sjukanmäld hela veckan. men nu är det bara fredag kvar, sen kan jag vara sjuk resten av året om jag vill. (dock inte  22, 23, 27 och 28, för då ska jag jobba).


blev ingen akupunktur. jag var för sjuk, så blev hemskickad med ett par värktabletter och order om sängläge. superkul. härliga torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0