dag tjugofem; mina rädslor

jag är rädd för rätt många saker egentligen, framförallt att transportera mig typ. jag är rädd för att flyga, åka båt, åka tåg och bil om jag inte kör själv.

men min största (och antagligen löjligaste) rädsla är nog ändå grodor. vidrigt och jag skriker alltid riktigt högt när jag ser en. ormar är inte heller någon favorit, men grodor/paddor är ta mig tusan värre.

en annan huuuuuge rädsla är att dö sist. riktigt själviskt egentligen, men jag är livrädd för att var ensam kvar när jag blir gammal och grå. jag dör hellre först, så slipper jag sakna.

jag är otroligt lättskrämd också och skriker i 500 decibel varje gång jag kikar på en typ beckfilm. rätt löjligt det också.

mörker är inte heller någon favorit, och allra värst är det utomhus, när man är ensam. och i närhet av skog. jag är rädd för allt i skogen också. så fort jag hör ett knak vill jag lägga benen på ryggen. dessutom är jag rädd för fiskar. typ. haha ja,. jag tror att det var allt. jag vet, jag är världens lameass, men det får vara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0