dag tjugo; den här månaden

den här månaden har jag (bl.a.);
♦ inlett med dans och linnros på slicken med petra
♦ firat namnsdag
♦ gått promenader med emma och tayra
♦ sovit för lite
♦ jobbat ett par timmar
♦ upplevt nära-döden på riks80
♦ insett hur mycket roligt nästa år kommer att bjuda på
♦ varit sjuk
♦ sprungit på akupunktur två gånger i veckan
♦ sprungit på sjukgymnastik två gånger i veckan
♦ svurit över kylan
♦ ätit ute
♦ varit på diverse julmarknader

den här månaden ska jag (bl.a.);
♦ svära lite till över kylan
♦ fortsätta springa på akupunktur två gånger i veckan
♦ fortsätta springa på sjukgymnastik två gånger i veckan
♦ kämpa på det sista innan lovet
♦ försöka hålla mig frisk
♦ njuta av ledigheten
♦ jobba
♦ fira jul med min underbara familj
♦ fira nyår hos emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0