dag sjutton; mitt favoritminne

jag har massor med fina minnen, de flesta minnen jag har är faktiskt riktigt bra. resten är jag himla bra på att förtränga. jag har jäkligt dåligt minne dessutom, men jag minns riktigt fina stunder med mina vänner, med mina ex-pojkvänner, med min familj, resor; barcelona med laget, frankrike med mina gullfior, london med emma osvosv. dock vill jag dela med mig av ett allra extraordinärt minne.

jag vaknade på kvällen, vid elvatiden den 29e september 2000. jag fattade inte varför jag vaknade men det var obehagligt tyst och jag klev upp. iställer för mamma och pappa hittade jag mormor i soffan, och då gick hissen ända upp. mamma och pappa var på bb. vi väckte malin och hade en minivaka den kvällen. det tog inte lång stund innan vi fick reda på att vi hade fått en bror. en lillebror. världens mini. världens bästa och världen sötaste. dock fattade man inte då hur mycket han skulle komma att påverka mitt liv.


min lilla kines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0