dag sexton; min första kyss

mitt äldsta pussminne är från tiden på rävpasset, kan ha varit fyra bast eller nåt? jag och min granne utgjorde ett par, och hängde med resten av granngänget vid soprummet (fråga mig inte varför vi befann oss just där). iallafall så lurade resten oss att pussas, om alla andra lovade att inte titta, vilket vi gick med på. givetvis var det ingen av de andra som höll sitt löfte utan tjuvkikade när jag och hampus pussades. vi blev givetvis supersura, men frågan är ju vad vi tänkte med? det var ju uppgjort för att lura oss.

vad det gäller första tungkyssen så hände det på linns rum, för ett x antal år sedan. jag var hysteriskt kär i en kille, men hade aldrig kysst någon. därför skulle linn lära mig hur man gjorde det rätt. hilarious när man tänker på att jag inte minns min första kyss med killen i fråga. men jag antar att vi agerade sugploppar under ett täcke hemma hos enna, som så många andra gånger.
good times.

Kommentarer
Postat av: catrin

hahahah soprummet :'D

2010-12-08 @ 00:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0