dag elva; mina syskon

jag har en syster och en bror.

min bror är tio år och heter william. han har downs syndrom och gör allt på sitt eget vis. han är en envis, hyffsat knäpp och en alldeles underbar liten kis. han tar upp mycket av min tid och energi, på ett positivt vis så klart. han har himla mycket roligt för sig han. och han spenderar typ 85% av sin tid vid datorn och gör exakt allt som pappa gör (pappa är it-tekniker), ganska fascinerande.

min syster är 20 bast och heter malin. hon är nog ungefär lika knäpp som wille, om inte ännu värre. hon är precis allt som en syster ska vara, och lite till. helt enkelt bäst. hon sjunger i kör och spenderar majoriteten av sin tid i hille eller på typ wayne's.



jag älskar båda mina syskon gränslöst och skulle göra precis vad som helst för dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0