dag arton; min favoritfödelsedag

mina födelsedagar har liksom inte riktigt på senare tid varit någon big deal, och vad det gäller tiden dem var det har jag inte så många minnen. men födelsedagar firas med familj och nära, och därför är dem så gott som oftast riktigt bra. min värsta var iallafall utan tvekan 09 då början på mitt värsta uppbrott tog fart.

eftersom minnet sviktar litegrann över hur jag har firat och blivit firad genom åren så väljer jag helt enkelt att min artonde födelsedag var den bästa. den firades tre dagar, en med släkt, en med emmis och sanna (+tre puckon), och en med andra vänner. arton var en rolig ålder, krogen!!! myndig blev man. och körkortet fick tas vilket jag verkligen såg fram emot, men tidsplanen sprack ju grovt där nånstans... hur som helst så har jag riktigt fina minnen (och luckor) från den dagen. 18 bast, jäklars vad gammal man blev. tog typ en månad att inse att man var lika liten som dagen innan man fyllde.
men min artonårsdag är nog hittills min bästa födelsedag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0