baby you're the right kind of wrong,

blogglusten ligger på minusgrader och jag har inget vettigt alls att skriva om just nu.
livet rullar på som vanligt. julrushen är över för i år och jag har jobbat klart för denna vecka. strålande. trött och sliten som fasen ska min arma kropp verkligen ta till vara på ledigheten. återkommer när jag hittar något att skriva om.


ps. fett offentligt grattis till min älskade vän som kommit in på läkarlinjen i örebro. ds.
ps2. fuck you för att du lämnar mig! ds2.

ps3. ta ps.2 med en nypa, eller en hel jävla näve, salt. ds3.

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Håller helt och hållet med dina ps ;)

2010-12-29 @ 00:25:56
Postat av: jessssiiii

Håller också helt och hållet med! men vi ska åka dit och shoppa och festa varje helg, eller okej inte vraje men nån gång varannan månadg iallfall! :D

2010-12-29 @ 00:41:35
Postat av: Emmmmmmis

HahahA ni är för go ni!!!! Tack i alla fall sötnosen!!

2010-12-30 @ 11:35:23
URL: http://emalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0