this could be the first day of my life.

det blir aldrig som man tänkt sig, men idag var det SJUKT jäkla bra att det inte blev det. hade ju tänkt ligga
inne och gosa men det blev inget med det utan efter teatern blev det stan med petra och så träffade jag
emma precis när jag skulle börja traska till bussen och skulle få skjuts av dem, men hamnade på wayne's
istället med henne mathilda och julia. vi hade jättetrevligt och jag tyckte verkligen att jag fick slita mig för
tidigt för att dra mig mot träningen. och det var där, när jag suttit och trampat i en evighet som en gammal tränare kom in och började prata lite. och jag vill inte avslöja för mycket nu, för jag vet verkligen inte
om det kommer att bli av, så jag får inte hoppas, men han har en kontakt som eventuellt skulle kunna
hjälpa mig att förverkliga min dröm. helt sinnes. jag ska ringa henne imorgon. sen får vi se...

gaaah det här är stort. om det här går vägen så är det här så jäkla stort!!!!

lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0