i just can't wait 'til you write me you're coming around.

en bra dag.

+ för att jag slutade halv 1 (och plus för linnsan som kom och bytte av mig)
+ för lunch med catrin
+ för akupunktur
+ för tandläkarn som kom med ett förslag som skulle kunna bidra till att bota huvudvärken.
    (påminnelse till mig själv om att jag ska ringa och boka tid imorgon)
+ för mina kläder som kommit från nelly. älskar allt.
+ för min fantastiska mamma.
+ för en insikt i hur jag vill leva mitt liv.
+ för komplimanger
+ för mannen som skulle framföra väldigt positiva meningar om mig som anställd på länsförsäkringar till våran vd(!). (och för en co-worker som omedvetet gjorde mig superglad genom att prata om mig med papi.)

och ett fett jävla plus för hela världen. dagar som denna älskar jag livet. det är såhär det ska vara.

plussar även för min otroligt knäppa familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0