plötsligt minns jag stanken av min godtrohet igen,

en vän som inte riktigt var en vän.

pga att min dator bestämt sig för att säga ett evigt godnatt blir det nog liiiite stramt med update since jag måste sitta nere hos mamma. pappa skulle dock installera upp en annan laptop som bara ligger tills vidare, tills vi vet om min trogne vän går att rädda.

hur som haver, första dagen i skolan idag. från och med idag blev vi spid3 och äldst på skolan. känns skrämmande, och förskräckligt roligt! inledde dessutom året med att skaffa ett överskåp och jaa det feels good. kan lova att catrin håller med mig. schemat för ht var dock inte så himla mycket att hurra över, men man lär väl överleva det också.
nu ska jag strax ut och gå en sväng. later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0