maybe that's what happens when a tornado meets a vulcano.

känner mig sisådär rätt fasligt effektiv idag. innan klockan var halv elva hade jag hunnit ha introdukiton ang projektarbetet, fått min pa-plan godkänd, ansökt om utökat studieschema och införskaffat skolmaterial. dessutom hann jag med att prata med några politiker ang valet som snart är här. är det bara jag som känner mig helt oinsatt i politik?
nåja, nu sitter jag och äter lunch och ska alldeles strax ta tag i räkningarna och ringa lite samtal. sen ska jag börja knåpa ihop en projektplan+slutprojektsmålsättning etc. och mejla till en eventuellt hjälpande hand. busybusy lady idag, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0