jag tror att livet just har börjar, och det blir vad jag gör det till.

nu tänker jag avsluta denna helt enastående dag med att krypa ner i sängen med en otroligt spännande bok och låta mig förvånas över vilken gränslös fantasi dessa kända författare måste ha. att kunna skriva ihop en bok, det är något jag beundras över. och något jag själv vill göra. men om jag nu gör det så kommer min bok nog att vara mer fakta och erfarenhetsbaserad och skriven innan nästa sommar är slut om mina planer går som jag vill. men vi får se hur det blir det. höga ambitioner har jag iallafall, men det visste ni nog sen tidigare.
med det ska jag som sagt gå och lägga mig nu. vi hörs imorgon! godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0