it's good to feel the rain

utanför fönstret regnar det vågrätt, och det har smattrat mot fönsterblecket hela natten. jag kan komma på mig själv ibland med att tycka att regn ändå är ganska mysigt. man får liksom en anledning till att gosa ner sig under en hög av täcken och bara göra ingenting en hel dag. håller ni inte med? så det är precis vad jag tänker göra senare idag, men först ska jag nu sno ihop lite käk och masa mig iväg till fängelsemuseet med klassen och janbanan. har aldrig varit där så vi får se vad jag tycker, brukar inte vara jättefascinerad av museum, men man vet aldrig. ha en fin dag!


vet inte riktigt vad det är för fel på min kamera men just nu ser alla bilder ut såhär... dagens är iallafall tee och halsband från H&M, chinos från vila ringar från london och frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0