i'm all alone and i need you now.

idag var en sådär dag. skäll fick jag, jävla nomor... är less på att ta skit för något som någon annan har beslutat om, det är ju helt sanslöst. och inte fan lyssnar dem när man säger att man inte har nåt med saken att göra. jag ska aldrig någonsin igen skälla på någon i telefonen utan att fråga om det är rätt person att skälla på.

nå ja, nog om det. annars var det en bra dag. fint väder, härlig stämning och lunch med mamma och little willie inne på nian. jag åt egenkomponerad sallad. kräftstjärtar och pepparlax. kanske hur gott som helst.


nu har jag precis kommit hem från filmstaden. blidde bio direkt efter work med mamma. knight and day. helt ok om jag får tycka som jag vill. hade förväntat mig mer dock, men det var bra. nu blir det sen middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0