i'll never give more to you than half of my heart.

det tog mig en jäkla tid att bestämma mig för vilka bilder som skulle användas, men nu när det väl är gjort så tadaaaa; ny och fräsh design. enkel sådan dock, men då kanske jag inte tröttnar på den lika fort? får se hur det blir med det... det är lite smådetaljer kvar, men jag orkar inte ta itu med dem just nu. däremot ser jag gärna att ni (för en gångs skull ungefär) tycker till.
kanske hittar jag bloggmotivationen igen nu, kanske inte. time will tell.
nu ska jag försöka pyssla ihop den obligatoriska rapporten om feriepraktiken i frankrike, för nej jag har inte gjort det än trots att jag varit hemma i över en månad. kan bero på brist på ork eller det faktum att jag tappat bort pappret där det stod vad som skulle skrivas. hur som helst. ha en fin dag peps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0