i try to make a move just to stay in the game,

hela dagen idag har varit rätt störd i allmänhet. gick till tandläkarn för att göra nån skena som ska hindra mig från att bita ihop på nätterna, fick göra om den två gånger... kul att när man sitter där med smeten i käften (som för övrigt såg ut som en miljard tuggummin tillsammans, rosa och allt) så kläcker tandläkaren ur sig att geggan är gjord av alger som man satt mintsmak på. återgick till skolan och fick ta ställning i olika moraliska dilemman, våran handlade om en oxmördare...

sen fixade pernilla ut mig från lektionen och jag gick och tjatade oavbrutet om mitt körkort som jag planerar att ta inom rätt snar framtid. då möter vi linnea som precis gjort vadå? ja, tagit körkort. på bussen sitter fyra killar och pratar om vadå? jo, körkort. och under träningen missar jag ett samtal, från vem då? jo, körskolan... jag tror att nån vill att jag ska ta tag i det där nu. halkkörning på torsdag och riskettan nästa fredag, sen är det bara att invänta lönen så att jag kan finansiera förarproven. nu jäklar... ge mig typ två månader eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0