i dream about leaving, but i wake up with regrets.

benhinneinflammation, jajemensan! så jäkla tråkigt. nu när jag ändå kommit igång med mina powerwalkar. men nej då, jag ska ligga inne, gå absolut minimun, vänta en månad till för att få hjälp med foten. för inflammationen får jag ju av felbelastningen av min jäkla brutna fot som ingen jävel vill hjälpa mig med. ska ringa och skälla lite igen imorgon. 14e september är för långt bort. hon lovade mig v 33, vilket var förra veckan. less? jaa något. men det var ju bara 522 (ja jag har räknat) dagar sedan jag bröt den. jag hatar detta, ovissheten. ibland får man vara bitter...
och förutom detta besked har jag haft en jäkligt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0