caught like a rat in a trap.

en lördag som jag måste säga har varit mindre bra. sov rätt länge, vaknade med huvudvärk igen och en slående trötthet. det blir så av elektrovågsbehandlingen som jag någonstans långt in inbillar mig hjälper. en rätt ångestfylld dag med mycket känsla av meningslöshet.
försöker fly till mina efterlängtade framtidsplaner men nu helt hux flux känner jag mig inte alls lika säker på att jag fixar ett år på andra sidan altanten. september tvåtusenelva. tretton månader kvar. jag har drömt om det så länge jag kan minnas. jag vill verkligen, men just nu skulle jag inte alls klara av den utmaningen. helst av allt vill jag lämna sveriges gränser på egen hand på en gång och motbevisa mig själv. lämna gävle. härliga tanke, lämna gävle.

Kommentarer
Postat av: Petra

resa!

2010-08-16 @ 23:34:53
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0