anybody could have told you right from the start it's about to fall apart.

känns som att det inte händer nånting alls här... men det händer inte så mycket i livet just nu heller. fredagskvällen var jättetrevlig och jättekul, mycket dans och härliga skratt. lördagen var helt långt bortåt helvete med onödigt mycket tårar och allt jag gjorde var bara fel. grät som ett barn mest hela dagen. hade kräftskiva på kvällen (ja, igen). mådde inte alls bra utan gick och la mig i soffan vid tiotiden. förflyttade mig uppåt vid elva och sov till tolv imorse, för att vakna och hinna säga hejdå till gästerna.

idag har jag övningskört ett par mil, vilket gick jäkligt bra. det blev också ett stopp på din sko där jag köpte ett par nya boots, visar sen om det är någon som vill se. nu ska jag slänga mig i sängen och plöja igenom några sidor i körkortsboken som anders kom förbi med i förmiddags. snäll kille.
hörs senare, hej.

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2010-08-29 @ 17:48:52
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0