why did you have to go and make things so complicated?

kortvarig myskväll med pernilla och våra pojkvänner ben och jerry. tillsammans kikade vi på
yrrol och gäspade ikapp. gjorde inte så mycket mer, men det räckte. har legat och kikat på
tv sen dess.
ligger och funderar på vad blindtarmsinflammation har för symtom? det liksom small i magen
på mig, nere på höger sida och nu har jag asont. jag är helt paranoid meeen det kändes som
att nåt gick sönder. värktabletter och sömn känns som en tillfällig lösning, återstår det imorgon
får jag ta itu med det då.

körövningar, stan, teambuilding+middag står på schemat imorgon innan jag går ut och skakar
rumpa med ett gäng tjejer. ska bli riktigt kul. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0