dina ögon var ett fritt fall varje gång,

ännu en morgon med slängar av min "gravidsjuka", för det är vad jag har börjat kalla det nu.
nej jag är självklart inte gravid, men jag är så less på att må illa varje morgon. jag tycker
att allt luktar för starkt, och humörsvängningarna ska vi inte ens tala om. sååå, gravidsjuka,
låter det inte passande?

blev sen till skolan på grund av detta men det gjorde inte så mycket tror jag. det har varit en
lugn dag. fick sluta vid två-tiden och fick tillbaka lite prov och sånt, vg på matten, mvg i
geografi och på down-arbetet. känns braaaa.
åkte ner och köpte en bh på stan, vilken jag hade tänkt visa, men jag har tappat bort sladden
mellan mobil och dator. ni får se den sen ist.


Kommentarer
Postat av: Sara

vart är dina solglasögon i från? :)

2010-04-12 @ 17:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0