take me back to the start,

bad update, som vanligt. provet gick väl helt ok igår och körlektionen gick asbra, och jag
fick mina pengar och matchen vanns med 1-0, grymt viktigt.
körde hem från b-vallen när vi kom tillbaka till stan. gick sådär, växelspaken bråkade med
mig. mene anyway.
match idag igen, vinst med 6-3 mot strömsbro. hem och duscha innan jag drog mig till
träffen och kollade på innebandy. ggiks damer kvalade till ettan(?), dessvärre förlorade de
fast de var snäppet bättre än motståndarna.

tonight is a lugn kväll, är trött som jagvetintevad, och jag måste få vila. är på världens
sämsta humör vilket förmodligen märks. sorry. skulle vilja gräva ner mig en stund.

-

nobody said it was easy, it's such a shame for us to part.
nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard.
i'm going back to the start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0