still hanging on, still going strong.

känner att den var mycket klagomål från min sida, men fan vad pollen det är ute. jag känner mig
helt lost, min kropp är död. och nu när jag ändå klagar, så fick jag ett nytt sim-kort idag eftersom
jag ska konvertera till ett abonnemang. min fråga är följade; vad gör jag nu!? ingen pin-kod, inga
instruktioner eller någonting. det står något om en bifogad blankett, men någon sådan finns inte.
hur är tele2 funtade egentligen..?

nå ja, fick sluta tidigare idag också, grymt skönt. efter skolan åkte jag och lämnade in papprena,
så nu är det spikat. trettonde juni åker jag till Nice och jobbar. fjärde juli är jag hemma igen.
känns sjukt exiting. är fortfarande inte säker, men som min faster så klokt sa, jag kommer ångra
mig om jag låter bli.

var ute och körde idag igen. e4an! är riktigt taggad nu när det går bra. nästa onsdag har jag lektion
igen och då ska vi starta i backe, vilket jag redan har börjat tjuvträna på. vill ha körkortet nu!
innan sommarlovet är min plan. det borde jag klara, right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

skrapa det gråa fältet på baksidan av kortet där simkortet satt fast

2010-04-15 @ 09:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0