she's just so unstoppable,

har suttit och läst en hel massa teoretiska körövningar ikväll. och jag har bittert konstaterat
att körkort är dyyyyrt. 3620 spänn till, jätteminst. det är alltså halkbana, risketta, teoriprov
och uppkörning. sen ska man ju ha fler lektioner på 500kronor st och dessutom teoriböcker.
hualigen, hur ska detta sluta?
måste verkligen bli av med moppen...

ska köra hemma så mycket det bara går nu iallafall. har precis varit och hämtat papi på
tågstationen, och jag körde både dit och hem. gick superbra, trots alla trafikljus och korsande
cykelvägar etc. men nu är han hemma iallafall, farsan baloo. känns bra.
nu tänker jag faktiskt krypa till sängs. kanske läsa lite för att varva ner... godnatt!

bjussar på en bild på min cooling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0