Pörnilla gästbloggar

Tja Pörnill här! Första cidern för kvällen är öppnad...ja, inte för mig då om ni trodde det. Skulle aldrig komma på frågan! haha
Men back on track..just nu sitter jag här och bloggar for the first time of my lift medans matilda gör sig klar at my place innan hon sticker ner på stan och lever livet! 
 
Dagen har varit kanon! Tembilding och lag 2 säger allt! Tänk att ericslillaälskling kunde vara så smart! haha Men kartläsning är inte våran starka sida iaf! Vet ni att Brynäs har två OK macker tex?! Crazy!
Vi kom trea av fyra lag..men inte fäller vi någon tår för det heller! Vi hade skit roligt!

Just nu känner man sig jävligt skit risig..sitter här i myskläder..Några meter bort sitter matilda i sin flashiga outfit of the night! Kul! Kanske ska man slänga på sig lite smink dra upp musiken på högsta volymen och dansa runt på bordet lite?haha nää...ingenting som jag skulle göra men kanske matilda? Fick just höra att hon gjort det en gång..alla kan ju gissa hur det slutade för lilla matilda då!
Dagen citat från matilda: " jag känner mig lite yr! känns som om hela världen snurrar"..det var efter två cider..så man kan ju bara gissa hur kvällen kommer att sluta för hennes del! Kommer säkert få ett samtal mitt i natten av någon som vill ha stjuts hem..ska jag hämta henne på cyckeln eller?! haha

Nu ska matilda ut och shake some ass och jag ska slå på någon bra film on the tv! Maby I see you some time again!

xoxo, Pörnilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0