parlez-vous français? dans ce cas, j'ai besoin d'aide.

sitter och fruktar min domedag. 13 juni åker jag till frankrike, för att jobba. det ska verkligen
bli jätteroligt, men jag är livrädd. as usual. det är språket jag fasar för. är det någon själ där
ute som kan franska? som kan lära mig några användbara glosor? jag måste liksom plugga
in en massa ord, lära mig gramatiken igen, och skriva ett brev. ett presentationsbrev,
om mig själv. inte nog med franskan alltså, jag ska försöka berätta om mig själv på ett
tilltalande sätt. lycka till, känner jag...

jag måste köpa ett lexikon.


det ser förjäkla vackert ut, though.

Kommentarer
Postat av: matilda

sanna brickman ska dit samtidigt som dig, så ni ska nog åka tillsammans. trodde hon iaf :)

2010-04-28 @ 21:24:19
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0