miss you like a child misses their blanket,

since jag inte är nå pigg idag, så bestämde jag mig för att inte göra något alls ikväll.
och det var inte riktigt lika skönt som jag tänkt mig. jag är sällskapssjuk, och ingen
är hemma. mamma och pappa drog ner på stan för att äta med ett par vänner, malin
åkte till elin för att festa och lillebror är på junibacken (avlastning).
fem dagar har gått sedan jag såg min trollunge och det nästan värker lite i hjärtat.
det är sjukt vad jag saknar honom. ska krama honom till bristningsgränsen imorgon
när han kommer hem.


jag känner mig fruktansvärt ensam just nu, och önskar mig sällskap mer än något annat.
fast det blir nog svårt att få tag på ett nu. hoppas bara att mamma och pappa inte dröjer
allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0