känner efter om livet kan vara lite mer,

hårdkörning, jag är helt slut. vet inte riktigt om det var sit-upsen eller skrattanfallen som var
mest krävande, men imorgon väntar vedervärdig träningsvärk iallafall.

sitter och tänker på mitt och cattans samtal på lunchen idag. haha, käre värld, alla dessa
förträngda minnen. levde verkligen på gränsen när jag var mindre. det var så mycket roligare
och så mycket mindre förutsägbart. tror jag lär rannsaka mig själv lite. bli den cooling jag en
gång var. haha, nej men jag har aldrig varit blyg förr så varför nu?

juni -06, linn och jag. tuffingar...

Kommentarer
Postat av: hehe..heh..

Men varför skrattade du så mycket matilda??;)hmmmmm.......;)heheh..hehe..heh...

2010-04-15 @ 21:54:39
Postat av: catrin

hehehe .. :D roliga samtal :D

2010-04-15 @ 22:26:45
Postat av: linn

men va snygg vi va då!! :D

2010-04-22 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0