i'm going back to the very start.

årets första myggbett? oja, check! under foten... jag som är sådär allergisk mot dessa fruktansvärt
onödiga skapelser har en fot som påminner om quasimodo's (stavning?) rygg... världens bula och
att gå på foten? neeej det är omöjligt.

men jag tror ändå att detta elände kan vara ett lagom pris för min otroligt mysiga torsdagskväll.
emma och sanna lockade med mig ut till havet igen, vårvik denna gång, där vi satt och myste ett
par timmar tillsammans med mathilda och hennes pojkvän. grillade mashmallows, åt lite godis och
drack cola. skrattade och pratade om allt möjligt! är gryyyymt tacksam över att de lyckades få med
mig, för det här var precis vad jag behövde. you go girls!

dessutom har jag och sanna stiftat djupare vänskap, vi är numera bästisar. good girls for life, right? ;)
nu ska jag försöka göra något åt det faktum att jag stinker som en hel majkase och sedan krypa till
sägs. tack för ikväll brudar!

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Haha klart min nya bästis ;) Hoppas svullnaden lägger sig till i morrn. För då kör vi, ska vi ta oss en Richard? ;) Haha... Men nedå

Men tack för en super mysig kväll :) måste göras om!

2010-04-29 @ 23:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0