i wanna be the one to walk in the sun,

mina fötter är heeeelt körda. hur jag fick för mig att gå ut och dansa i 12centimetersklackar vet jag
inte riktigt själv. hur dum får man bli? nu mår de visserligen bättre än igår, men hela mina fötter är
ett enda stort skavsår tror jag. under alla tår, på in och utsida nere vid trampdynorna och hälarna
är det bara öppet och äckligt. i framtiden ska jag alltid gå ut i converse...

hade skitkul iallafall. frida fixade upp oss på listan och vi gick in gratis på solo. det var inte så värst
mycket folk och kvällen kändes lite lätt matt, men det blir vad man gör det till, så vi dansade för
glatta livet och skrek för allt var vi var värda. kung i baren, girls just wanna have fun, ymca etc.
var hemma strax innan tre, lyckades somna närmare halv sju eller nåt. mindre bra.

nu fick vi precis besök här så jag ska kila ner och umgås lite innan jag åker och kikar på våran
match. möter aik på träffen, spännande.

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Blev en riktigt lyckad kväll ;D Måste göras om... lr vad säger du? :)

2010-04-18 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0