du var redan där, min dröm var redan du.

la computer är omformaterad nu, den fick nån förkylning, men han mår bra nu. tack och lov. nå skit som blockerade hela antivirusprogrammet. tur att jag har en pappa som kan. nu kan jag själv också.

var ute och körde nyss, bara en snabbis dock, men upp en vända på e4an. det är så mycket roligare att
köra när det går fort! och det fortsätter att gå otroligt bra för mig, vilket känns otroligt motiverande.
snart ska jag ha det där jäkla körkortet!

strax ska jag duscha, borsta tänder, tvätta händer och smörja in kroppen och krypa till sängs, i sällskap
med anders knutas och hela hans kriminalteam i "den du inte ser", har inte många sidor kvar nu.
imorgon väntas vardagen igen, skola - träning.
sleep tight cuties.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0