coming back home

guess who's back? japp, efter en fruktansvärt härlig weekend, mitt i veckan, är jag nu hemma
igen. en jäkla flygtur hem också. fick cirkulera i luften i 25 minuter för att ett ambulansplan
skulle landa. mindre kul. vi har haft det superbra iallafall. 3000 kronor fattigare, en ny garderob
rikare.
tur att jag får 3000 i skatteåterbäring vid midsommar då.
anyway, ikväll är jag ensam här hemma och har inga som helst planer förutom att laga mat och
slå på en bra film. landa lite, beundra mina nya kläder, och skor.
nu snart får vi främmande.


utsikten från hotellfönstret


shopping dag ett...


st james park

ni får väl en mindre bildbomb vid senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0