you've been far away for far too long,

jag har verkligen haft världens värsta dag. har aldrig fått värre migrän än idag. åkte hem,
grät och ringde mamma, tog mina mediciner och sedan har jag sovit. från ca 11.15 tills nu
har jag sovit och jag är fortfarande helt utmattad. imorgon ska jag till sjukhuset igen, kolla
blodprover och hjärta och sånt. och jag vill inte, vill verkligen inte.
dagens plus var att mormor kom, hon hade köpt glass och satte sig på sängkanten och strök
mig över håret tills jag somnade om. glassen ligger nere och väntar nu, men kanske borde
äta "lunch" först?
andra plusset för dagen tänker jag hålla lite hemligt. blir det nåt så vet alla det sen, innan
det kan man lika gärna ligga lågt. plus nr tre; får dubbelt så mycket lön än jag trodde! yey.
detta ska firas med glass, sedan blir det nog mer sömn. har inga krafter kvar.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

HOPPAS DET BLIR BÄTTRE!

2009-09-21 @ 19:26:00
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: matilda

klart det blir! :)

2009-09-21 @ 20:33:56
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0