you're still sitting at the top of my tounge.

dagens vill ha: bättre självkänsla, alternativt snyggare kropp...
dagens klädsel: 
underkläder just nu, har inte kommit längre än.
dagens frisyr: nytvättat och blött.
dagens smink: inget än så länge,
dagens låt: runaway
dagens planer: skola om ca 50min, sen träning och köra bil.
dagens misslyckande: inte räknat matte än? (skäms matilda!)
dagens drog: försvarets hudsalva, skavsårskavsårskavsår...
dagens köp: skavsårsplåster, schampo+balsam
dagens godis: -
dagens humör: toppen, idag är jag osårbar!
dagens citat: har typ inte hört någon prata än?
dagens roligaste: foten mår bättre, träning ikväll! (inte haha-kul, men roligt för mig.)

nu ska jag slänga på mig lite kläder, torka håret, slänga på lite mascara och sånt sen
ska jag hoppa upp på turbocykeln, möta petra och cykla till skolan. :)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0