you were mine, in the back of my mind.

ja, finns inte särskilt mycket att säga idag. är less. fötterna gör ont, ena är för skadan
andra lyckades jag sparka migsjälv på insidsknölen, och den svällde så att knölen inte
längre syns, ljumskarna gör ont, jag "tappade bort mina nycklar", hade matte och jaa..
hjälp. är så frustrerad över att vara såhär fysiskt trött hela tiden. jag orkar ingenting
längre, och vill bara sova hela tiden. när jag väl får det kan jag inte, då ligger jag vaken
halva nätterna och tänker. jag ska rycka upp mig, jag lovar. ska ta tag i det där imorgon,
för nu måste jag få prata och lätta på hjärtat, det här funkar inte längre.
nu måste jag packa ihop mina grejer, för nu ska jag snart iväg på dagens andra träning.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0