you looked happy, and that's great. i just miss you, that's all.

blev ingen sovmorgon idag heller. päronen och lillbrorsan klev upp med tuppen och började
med grovstädning av hus och garage. inte skitlätt att sova, så jag masade mig upp och gjorde
detsamma med mitt rum. damma torka dammsuga skura, allt. och detta gjordes självklart i
sällskap med en av världens bästa larsar på högsta volym.
nu ska jag börja fräscha till mig lite, för jag ska ner på stan och fika med matilda. ganska
värdefullt avslut på veckan. har till och med faktiskt läst historian, sen att jag inte har svarat på
frågorna än var ju en annan sak, jag ska. och jag hinner. hörs senare pussgurkor...
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0