you go your way, i'll meet you in hell.

har haft en supermysig kväll. jag och matilda bakade tigerkaka och myste. läste lite ur
en bok vid namn "är det saltmannen?", skitroliga felsjungningar. t.ex:

"artist: lili lindfors
riktiga texten: och han kysser som en karl ska
men jag sjöng: och han kysser som ett badkar"

"artist Nordman
riktiga texten: det gör ont, men gå ändå.
men jag sjöng: det gör ont, men slå ändå."

"artist: Eiffel 65 Station
riktiga texten: i'm blue da ba dee da ba die...
men jag sjöng: i'm blue, if i bleed i will die...

fanns otroligt många fler, men jag kommer inte ihåg alla.
skjutsade mer eller mindre nyss hem matilda, och typ allt gick bra, åtminstone hyfsat,
tills jag på väg hem ska upp i sjukhusbacken. hade ingen växel i och kom alltså inte iväg,
grejen var att hela växelspaken fastnat, och att inte ens mamma lyckades med konsten
att få i 1an igen. jag fick självklart panik, som vanligt, när det började komma fler bilar
och ja, på den vägen är det. bråkade med mamma hela vägen hem. men jag måste ju
tycka att det är väldigt opedagogiskt att börja skrika åt en när man sitter helt hjälplös
bakom ratten, fortfarande ovan, och man har jordens panik? detta drog ned min kväll nåt
så innerligt. är less nu igen, börjar bli en vana. ska gå och lägga mig nu, har jordens
huvudvärk, än en gång, som vanligt. usch, jag måste rycka upp mig! godnatt.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0