you and me can't make my life complete.

sitter vid köksbordet och tuggar på knäckebröd. det är det enda negativa med så här långa
sovmorgnar, man orkar aldrig laga riktig lunch. åtminstone inte jag. ska om cirkus tjugo
minuter åka till josefin och köra lite elektricitet genom ljumsken, få lite övningar och hoppas
på att den repar sig snabbt.
har googlat på orden "plats" och "rum" hela morgonen, för detta är våran inlämningsuppgift
i geografi, att definiera dessa begrepp. så jäkla svårt, och inte finns det några vettiga källor
heller. men ja, så kan det gå. ska göra mig klar nu, hörs senare!
puss,

Väduren
Väduren (2009-09-03)
Ha tålamod med nära och kära. Ett gräl är möjligt nu.
Tänk på att försöka undvika missförstånd.

(... vet att jag sa att jag skulle sluta, men jag kan inte!)

Kommentarer
Postat av: AMELA

Frakten går på 60kr. Dvs: 479+60=539kr

Maila mig på: [email protected] ,så lägger du in pengarna på mitt swedbank konto och skriv även ner din adress och telefonnummer som jag ska skicka till. Kram på dig

2009-09-03 @ 11:26:12
URL: http://pepiopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0