what, are you scared?

ja jag lever. asdålig update men ni får deala med det helt enkelt.
igår var jag iallafall iväg och käkade med och sällskapade emma när hon jobbade. jag satt
i väntrummet och pluggade matte och så fort jag behövde så hjälpte hon mig. jag gjorde det
jag kunde för att underlätta för henne också. hann med att prata massa skit också. riktigt
härligt att kunna göra allt-i-ett liksom.

idag har det varit precis som vanligt. skola och ja, vardagligheter. ett enda, men mycket stort
undantag var att tindra kom idag! hon är så liten pluttan, så osäker och pytteliten. jag kommer
att bo hos mormor under närmaste tiden, ååååh vad söt hon är!
vågade inte riktigt knäppa kort på henne eftersom jag inte ville skrämma pyret. ska göra det
nästa gång istället tänkte jag. gissa vem som känner sig som ett barn på julafton.

nu ska jag alldeles strax åka iväg och träna var det tänkt. ska ta mitt pick och pack och trava
ut till bussen. hörs senare!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0