we need a taxi, cause you're hung-over.

hade så jäkla kul igår, verkligen en asbra kväll. började med middag och lekar och sånt
på vallen. tävlingar och skönsång och jaa det mesta. nominerade awards eller? haha, ja
fick iallafall "årets sångfågel" med motiveringen "efter en lång och trogen tjänst som
smygsjungarn innan och efter varje träning tycker vi att detta geni till sångfågel borde
uppmärksammas!" haha, tack tjejer.
vid elva-halv tolv tog vi taxi in till stan, in på slick och ta stämpel och skaka lite rumpa,
ut efter lust och lite drinkar på brända, och tillbaka till heartbreak för mer dans. fick skjuts
hem, vilket både jag och mamma tackar för tror jag. haha. hade riktigt svårt att sova sen
när öronen tjöt så att jag trodde att jag hade tinitus (stavning?). men lyckades iallafall
somna starx efter tre tror jag.
vid elva imorse var det rise and shine som gällde. städa och dona, åka och handla, för idag
ska brorsan firas. han fick skjortan av mig i förskott eftersom han storvägrade ha någon
av de han har på sig. men nu måste jag ner, för nu är de här. kommer bilder sen.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0