a little small talk, a smile and baby i was stuck.

haha, jaa... ibland har man väl bra jävla otur, blev så less så att jag var tvungen att
skratta. när jag har kommit halvvägs mellan sätra och brynäs och befinner mig någonstans
typ bakom näringen, nedanför cykelbanan mot stigslund och mellan två järnvägar hör jag
ett knallpulverpistolskott. trodde jag. när bakhjulet blev helt stumt och vint greppade jag att
jag fick punktering. tror ni då att jag mitt i ingenstans har batteri på telefon så att jag kan
ringa efter skjuts? nej, så klart inte. därför har jag alltså roat mig med att släpa hem min
cykeln hela kvällen. ganska otrevligt tyckte jag. kunde inte göra annat än skratta ändå. jösses.

annars har det varit en vanlig fredag, lyckades med konsten att somna på mattelektionen och
missade halva genomgången, sen så var jag på sjukhuset hos johanna och körde igenom axlar
och rygg, lämnade en del prover och fick instruktioner om hur vi nu ska gå till väga med huvudet.
det ska överklagas, och förmodligen blir det magnetröntgen av hjärnan i stockholm istället.
sen har jag tränat fotboll, gick hyfsat och mitt lag vann biljetter till gifmatchen på söndag.
ska också äntligen spela match, mot huge på kastvallen sön 11. blir nog mest bänk men bara det
känns stort för mig faktiskt. nu är catrin på väg hit och vi ska slinga mitt hår och greja lite nu.
sen får vi se.
puss,

Kommentarer
Postat av: Catrin

Nej, det var ju nästan lite roligt :D Haha, nej men det kanske är bättre än att det ser förjävligt ut? ;)

2009-09-12 @ 13:31:56
URL: http://catrinoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0