tonight is going to be a good night,

trött dag idag, mycket nervositet men nu är det iallafall avklarat, bara resultatet kvar. och jag
tror inte på ett positivt besked faktiskt, tråkigt nog.
trött, migrän och hem och stupa i säng efter ett besök på stan. blev ett linne från gina tricot i
svart, som ska bäras tillsammans med min rosa pajettjacka ikväll. beställde också denna igår;
Mila Belt Knit SEK 359, Only - NELLY.COMtyckte att den var supersnygg, och den kostade bara 359kr.

nu håller jag på att fixa mig, ska åka om ca en timme, avslutning och LAGFEST, tagga.
får se om jag hinner slänga in kvällens outfit innan jag åker, annars får ni se imorgon.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0