the middle of my frustrated fears,

har en så jäkla dålig dag, tankarna har hela tiden varit på andra håll. vem kunde ana att
det skulle bli såhär jobbigt att börja i skolan igen? jag orkar verkligen inte, jag behöver
komma bort. vilket egentligen är ännu sämre, vem försöker jag lura? vad blir bättre av
att springa ifrån det? jag orkar inte vara arg, men jag kan inte svälja min stolthet och ta
första steget mot ett fredande. det är inte mitt steg att ta, det är inte jag som har gjort
fel. åh vad jag är less! dessutom måste jag plugga, och jag orkar inte.

det var till och med så illa så att jag blev tvungen att ta mig till ica och
köpa ben & jerry's. blev half baked den här gången, inte lika god som
de jag provat tidigare, men helt okej.

har möte med tyrone idag, självkänsla. och jag vill verkligen inte. det
är ett så jävla känsligt ämne för mig och just idag är tron på mig själv
inget som jag gärna vill prata om. idag känns det som om jag har nära
till tårarna om de trycker på ömma punkter. orkar inte det heller. har
för övrigt så jäkla ont i huvudet, vore fel att få en jävla magnetröntgen snart!? det har
fan snart gått ett halvår sen undersökningen. "vi ska bara kolla så att du inte har en
hjärntumör", jävla pedagogiskt! fattade dom ens vad dom sa till mig där!?

ååh, nu måste jag göra mig klar också, ut till bussen och ta mig till vallen. åtminstone
hoppas jag att mötet är där. det lär väl visa sig. ledsen för detta inlägg, men idag är inte
en bra dag.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0